Компанията е основана като 100% частна компания в началото на 1994 г. от Красимир Захариев и Георги Пенков - инженери по радиоелектроника. Те са работили в Института по техническа кибернетика и роботика към Българската академия на науките като водещи разработчици и мениджъри на разработки на компютърна, развойна и видеообработваща техника. Целта на създаването на компанията е да приложи натрупания опит в създаването и настройката на такова оборудване в условията на частния бизнес, търсейки начини за максимално задоволяване на изискванията на клиента.
    От самото начало целта е била успешно да се комбинират търговските, консултантските и обслужващите дейности, така че клиентът да може да получи качествено обслужване в общия цикъл на покупка и експлоатация на компютърно оборудване и периферия.
    Благодарение на внимателния подбор на експерти, компанията за кратко време изгражда високопрофесионален екип и създава имидж на коректен търговски партньор и висококомпетентен сервиз за компютърна техника. Служителите на компанията са висококвалифицирани експерти. Всички служители, работещи в сервизния отдел, са с висше техническо образование и повечето от тях редовно преминават курсове за обучение в някои световно известни компании като Hewlett Packard, Apple, Tektronix, Fujitsu, Acer, Lenovo, ASUS, Intel, Microsoft, Cisco и други .
   Поради много силната конкуренция от големи ИТ компании и дистрибутори в търговската област, фокусът на компанията постепенно се измества към сервизните услуги. Първите договори за официален сервиз са сключени за техника на Apple и CTX през 1995 г.
   През 2000 г. се подписва споразумение за сервизно обслужване на преносими компютри на Fujitsu-Siemens и компанията става първият и единствен оторизиран сервиз на второ ниво за преносими компютри Fujitsu-Siemens за България. Компанията е единствен сервиз за преносими устройства Fujitsu-Siemens от 2003 г. Ексклузивен договор за България е сключен през 2003 г. за гаранционна замяна и обслужване на монитори на Fujitsu-Siemens, подкрепен с Главно споразумение за сервизно обслужване с Europoint Communication GmbH и подизпълнители с AOC и Hansol. През 2005 г. настолните компютри и работни станции на Fujitsu-Siemens са добавени в портфолиото за обслужване. През 2007 г. се подписва договор за ексклузивен сервиз Collect & Return за територията на България. През 2008 г. в портфолиото за обслужване са добавени и сървъри и сториджи. След трансформацията на Fujitsu-Siemens във Fujitsu Technology Solutions, компанията остава един от най-важните им гаранционни и извън гаранционни сервизи в България за всякакъв вид компютърна техника, която марката продава на пазара. Сервизните инженери редовно преминават обучения в чужбина за сървъри и сториджи на Fujitsu.
   През 2004 г. компанията подписва договор за гаранционно и извън гаранционно обслужване на преносими компютри и монитори Prestigio.
   В началото на 2009 г. се подписва договор с Acer Group за гаранционно и извън гаранционно обслужване на всички продуктови портфейли на Acer и E-Machines. През 2012 г. продуктовото портфолио на Packard-Bell се добавя към този договор. През 2013 г. компанията е една от двете компании, с които Acer подписа нов договор за сервизни услуги за България в резултат на постигнатите отлични резултати. Сервизните инженери редовно преминават обучения за цялата гама на обслужваното оборудване от таблети до сървъри.
    През 2009 г. компанията подписва ексклузивен договор за сервиз за България за всички продукти на Lenovo Idea Series и монитори HannsG / Hannspree като подизпълнител на Profi Service Унгария. Инженерите преминават обучения за обслужване на цялата продуктова гама на Lenovo Idea, продавани на пазара. През 2012 г. поради промени в сервизната структура на Lenovo договорът за Lenovo Idea Series се прекратява и тези устройства се обслужват извън България. До началото на 2014 г. компанията извършва предварителна диагностика на гаранционни продукти на Lenovo Idea за някои специални клиенти и извън гаранционни ремонти. В началото на 2014 г. се подписва ексклузивен за България директен договор с Lenovo за всички продукти от серията Idea за гаранционно и извън гаранционно обслужване. От началото на 2017 г. беше постигнато и пряко споразумение за обслужване на портфолиото на HannsG / Hannspree - включително монитори, таблети и др.
   През 2012 г. компанията подписва ексклузивен за България договор за гаранционно и извънгаранционно обслужване на Prestigio, Canyon, Razer, Microlab, Kingston и Levelone за всякакъв вид компютърна техника, която тези марки продават на пазара - от мобилни телефони и таблети до мрежови комутатори и рутери.
   През 2013 г. компанията подписва договор за сервиз за България с ASUS. Инженерите преминават специално сервизни обучения в Холандия за цялата гама продукти - от мобилни телефони и нетбуци до лаптопи и настолни машини.
   През 2017 г. компанията подписа договор за изключителен сервиз за България за портфолиото на TP Link / Neffos.
   През 2020 г. компанията подписа договори за изключителен сервиз за България за продукти на Epson и Redmond.
   Компанията има изключително добра репутация като сервиз на компютърна техника. Притежава богат опит в изпълнението на сервизни дейности и разполага с добре оборудван сервиз, способен да извършва ремонти на компютърна техника, както на ниво модули, така и на ниво елементи на модули и платки. Разполага с добре зареден склад с резервни части, както и с достатъчно добри контакти за доставка на всякакъв вид резервни части за компютърна техника. Сроковете за отстраняване на повредите са от няколко часа до няколко работни дни в зависимост от тяхната сложност и наличието на необходимите резервни части. В повечето случаи устройствата се ремонтират за няколко часа, като стремежът е да се задоволят максимално нуждите на клиентите. Добре разработена структура за обслужване на клиенти и висококвалифициран персонал, позволяват приемане на обаждания, получаване и ремонт на повече от 3000 устройства (преносими компютри, настолни компютри, работни станции, сървъри, монитори, проектори, скенери, принтери, домакински уреди, всякакво аудио и видео оборудване и т.н. ) месечно с възможност за разширяване. Компанията обхваща цялата територия на България с около 30 пункта за събиране и обслужване във всички големи градове в България в рамките на 1-5 дни, в зависимост от наличността на резервни части.
   Компанията разполага със собствено разработена база данни за управление на всички процеси, свързани с нейната дейност. Всички клиенти могат да получават онлайн информация в реално време за състоянието на своите поръчки за сервиз чрез автоматично прехвърляне на информация от базата данни.
   През последните години компанията се фокусира върху изграждането на имидж като независим компютърен сервиз, който не се конкурира с местните компютърни търговци / дистрибутори, помагаща за доброто сервизно обслужване на техните клиенти, като по този начин съдейства и на марките за по-доброто им представяне. Компанията не е дистрибутор на оборудване за нито една от обслужваните марки, което дава предимство да се избягват специфичните маркетингови и бизнес интереси, които биха оказвали влияние върху нейната работа.
Фирмени новини
АДРЕС
1421 София,
бул. „Арсеналски“ 81А

тел:
(+359 2) 988 9170, 988 9171,
(+359 2) 963 128, 963 1705,

Работно време:
9.00 - 18.00 ч. във всички официални работни дни в България