Необходими документи за предявяване на гаранционни претенции: оригинали или копия на попълнена гаранционна карта, фактура или касова бележка. Моля изпратете писмено кратко описание на дефекта, име за контакт, телефон и имейл за обратна връзка.

Необходимо е устройството да бъде добре опаковано - по възможност в оригиналната опаковка, а ако липсва такава в подходящ добре уплътнен кашон, за да се избегнат евентуални повреди при транспорта. При неподходяща опаковка е възможно отказване на отстраняване на повреди или обезщетение на повредени устройства по време на траспорта.

Моля почиствайте и дезифекцирайте добре устройствата преди изпращане за сервиз!
Моля не обръщайте мастилени принтери обратно поради опасност от изтичане на мастилата!

Всички гаранционни устройства от марките: Lenovo Ideapad, ASUS, Acer, Fujitsu, MSI, HannsG/ Hannspree, Epson, Canon photo&video, Neffos (TP-Link), Tekpoint, KIVI - TV и e-scooter-и Argento, Ducati, Aprilia, Jeep, Lamborgini, VR46, Segway се изпращат чрез куриер Транспрес  http://www.transpress.bg/bg/e-transpress/transport-request, заявки на телефон *5015 (0800 1 5050, 0700 1 5050, 02 9480700)  или на мейл адрес orders@transpress.bg, като само в този случай транспортните разходи са за сметка на Вюпойнт ООД. Не е необходимо да се прави застраховка, тъй като устройствата са застраховани при транспорт с куриерска фирма Транспрес! Ако клиентът желае може да ползва услугите на други куриери за негова сметка. За e-scooter-и, ако клиентът откаже предложения платен ремонт, поради отказан гаранционен, трябва да заплати диагностика 20лв. и транспорт 48лв. - общо 68лв. с включено ддс за скутер нисък клас, диагностика 30лв. и транспорт 72лв. - общо 102лв. с включено ддс за скутер среден клас, и 40лв диагностика и 144лв транспорт - общо 184лв. с включено ддс за висок клас скутери - GT2, P100 и P65. 

 

Всички гаранционни устройства внос на Асбис от марките: Redmond, Prestigio, Perenio, Canyon/ Trustmaster, Razer, Level One, Microlab, Kingston HDD/USB flash се изпращат чрез куриер Интерлогистика https://www.interlogistica.bg/bg/ - телефон за заявка 0700 12 144, като само в този случай транспортните разходи са за сметка на фирма Асбис. Ако клиентът желае може да ползва услугите на други куриери за негова сметка.

Устройства за извънгаранционни ремонти може да изпращате с избран от Вас куриер за Ваша сметка, подходящо застраховани по Ваша преценка и според възможностите на куриера.

Адрес на получателя: гр. София, бул. Арсеналски №81А, Вюпойнт ООД.

ВАЖНО: Преди изпращане на устройства за сервиз ASUS моля да ни уведомите предварително на офис телефоните, като изберете връзка с отдел ASUS или на имейл адрес: m_ivanova@viewpoint.bg

Уважаеми клиенти, моля заплащайте дължимите към нас суми само по сметки:

в Изипей: BG14ESPY40040035467748 (BIC: ESPYBGS1) - такса около 1.2%
или
в Уникредит Булбанк: BG32UNCR96601021041504 (BIC: UNCRBGSF)

Фирмени новини
АДРЕС
1421 София,
бул. „Арсеналски“ 81А

тел:
(+359 2) 988 9170, 988 9171,
(+359 2) 963 128, 963 1705,

Работно време:
9.00 - 18.00 ч. във всички официални работни дни в България